Leto 2016 a taktiež i pekné časy mi už skončili. Teraz prichádza už na rad škola s dlhoočakávanou a taktiež i s hrôzostrašnou maturitou. Teraz by som si chcel i ja zaspomínať na toto leto, spravím taký stručný ...... (neviem, ako sa to volá, je už veľa hodín, tak mi to asi už vypadlo - ospravedlňujem sa). O viacerých akciách a zážitkoch si taktiež môžeš prečítať i v článkoch, ktoré som už napísal. Pod akcie budem pridávať fotografie alebo okno z instagramu, môžeš potom dať odber. 😃

Toto leto bolo super. Nakoľko som skončil pracovať v Tesku, mohol som sa začať venovať i iným veciam, na ktoré som niekedy nemal veľa času. Hoci mojim veľkým snom bolo učiť sa, nepodarilo sa mi to, ale to pozná asi každý.
Deň po škole sme išli na JOY CAMP, čo je camp nášho spoločenstva. tentokrát sme boli v Terchovej, kde nám vyšlo počasie, ubytovanie, cesta, jedlo - najmä tie kečupy.

Video uverejnené používateľom Daniel Mrva (@daniel_mrva),


O pár dní som išiel na týždňovku Godzone school. Cestoval som sám vlakom až do Popradu, cesta ani náhodou nebola nudná, veď som omylom vystúpil v Štrbe. Z Godzone school som však musel prísť skôr, pretože prišiel nevítaný črevný vírus, ktorý prekazil moju úlohu - evanjelizáciu v Prievidzi.

Potom som strávil čas doma upratovaním, pomocou v záhrade, na ktorú nemám počas školy čas. Keďže ani tento rok som nebol nikde na dovolenke, mal som možnosť opaľovať sa počas záhradných prác alebo kúpania sa vo Váhu, kde som nebol s nikým iným, len s Joy-om.
Spravili sme si výlet na Sliač do Kaviarne Dolinka a na Zlomených.

Prvý augustový týždeň sa konal Campfest, kde som oslávil 18. narodeniny. Na Campfeste som bol prvýkrát a bol to jeden úžasný a nezabudnuteľný víkend. Večer mi spravili kamaráti zo spoločenstva príjemné prekvapenie a prišli mi spraviť oslavu.
Potom som začal navštevovať autoškolu. Konečne mi skončila teória - veľmi som tam zaspával.

Tretí augustový týždeň sme mali u nás akciu pre deti - Vypni telku, zapni seba. Tento týždeň sme plánovali dlho, hoci nie všetko sa vydarilo podľa plánu a bolo tam menej detí, ako predchádzajúci rok, bolo to fajn. (O tomto ešte len budem písať.)
Potom nejaký spoločný čas s priateľmi zo spoločenstva na nákupoch, cyklistickom výlete v Seredi, znova pri Váhu a tak...

Fotka uverejnená používateľom Terez. (@ter_breckova),


29.8. sa konali prijímacie skúšky na Godzone school. Bol som robiť doprovod. Spravil som si taký jednodňový výlet. Zažili sme super čas vo Zvolene, najmä, keď sme museli z reštaurácie utekať (radšej nebudem hovoriť, prečo, ale dám indíciu: hrozno). Počasie nám tiež bolo dopriate, hoci trochu popršalo, ale to nestojí za reč.

Dnes som takmer celý deň doma. Večer máme opekačku ako Spoločenstvo Joy, na čo sa teším.

Posledné prázdninové dni zapečatí víkendovka Godzone school. Zajtra odchádzame do Sebechlebov (hádam som sa nepomýlil). Veľmi sa teším na "spolužiakov", hoci by som nazval skôr súrodencov.

Tak to je asi všetko z môjho leta. Na niektoré super momenty som asi zabudol, hádam tým nikoho neurazím. Ak vás tento článok zaujal, môžete dať + alebo mi môžete napísať, aké bolo to vaše leto.



Ďakujem Ti Pane, za pekné leto, super akcie, kopu zábavy a zážitkov. Teraz by som Ťa chcel hlavne poprosiť o pomoc v maturitnom ročníku, trpezlivosť a odhodlanie učiť sa, zodpovednejší prístup k učenie a úspešné dokončenie gymnázia.