Zostať cez noc hore a podeliť sa o niekoľko myšlienok je také už moje. Som si myslel, že sa mi to podarí napísať aj skôr, ale nejakým nešikovným spôsobom sa mi všetko vymazalo a nejde to vrátiť späť.

Ste si mohli všimnúť na Facebooku, že v logách známych spoločenstiev, organizácií alebo i ľudí, sa objavilo jedno vážne top pozadie.

 


Všetko je to zapríčinené jednou udalosťou, no najprv by som ti chcel predstaviť svoj príbeh, ako som sa dostal prvýkrát na Godzone tour, čo sa mi tam páčilo a čo bolo potom.

O projekte Godzone som počul už niekedy v roku 2012, kedy má kamaráti volali na Godzone tour. Nešiel som. O rok neskôr sa kamarátky rozprávali o dobrovoľníctve v meste počas Godzone tour, čo mňa zaujalo. Prihlásil som sa s nimi a mali sme za úlohu zveľadiť areál jednej základnej školy v Trnave. Po obede sme sa všetci stretli v hoteli Empire, kde sme sa modlili a dokončovali sme posledné veci.
Téma Godzone tour bolo Armáda kráľa, s čím boli spojené scénky, pieseň i slovo. Počas celeho koncertu sa po bokoch modlili modlitebníci za ľudí, ktorí prišli požiadať o modlitbu. Po čase prehovárania seba samého som tam šiel i ja. Modlitba bola super a vtedy som dostal i prívesok KIOBK (generácia, ktorej ide o Božie kráľovstvo). Neľutujem, že som tam bol. Odvtedy každý rok vyvesujem plagáty, rozdávanie nálepky a kartičky, aby som im mohol aspoň trochu tento úžasný projekt predstaviť, aby i oni zakúsili Božiu lásku.

Určite ovplyvnilo moju účasť na tour i toto video:


Godzone tour je evanjelizačné turné, ktoré sa koná tradične počas Týždňa Cirkvi pre mládež v rôznych mestách Slovenska a od minulého roku i v Česku.
Na Godzone tour som si prvýkrát uvedomil, že Pán má o mňa naozaj záujem, že nie som mu ľahostajný a že má so mnou plány. Dotýkal sa a pretváral moje srdce. Bolo to ako druhý krst, kedy som pochopil, čo je viera a láska.
Na Godzone tour mám naozaj dobré spomienky.



Preto Ťa povzbudzujem, aby si sa nebál spoznať s Ním nové a vykročiť na cesty zatiaľ nepoznané. On sa stará, nezabúda a miluje bezpodmienečne.

V týchto mestách sa bude konať Godzone tour 2016 NOVÝ LEVEL:
14. 11. Poprad
15. 11. Košice
16. 11. Žilina
17. 11. Banská Bystrica
18. 11. Bratislava
19. 11. Praha


Ja idem, v ktorom meste sa stretneme?