Chcel by som ti predstaviť Godzone school. Som študentom tejto dvojročnej kresťanskej líderskej školy, konkrétnejšie piateho ročníka.
Táto škola pozostáva z dvanástich víkendov a jednej týždňovej akcie v lete.
Škola je zameraná na duchovný rast, novú evanjelizáciu a na "zaškolenie" lídrov spoločenstiev.
Možno ťa prekvapí, ale Godzone school je akreditovaná ministerstvom školstva a absolventi, ktorí úspešne dokončia túto školu, získajú oficiálny certifikát o jej absolvovaní.


   Toľko na krátku charakteristiku, teraz by som ti chcel predstaviť Godzone school z môjho pohľadu.

Čo sa robí na jednotlivých víkendoch?
Spoločne sa modlíme, chválime Boha, preberáme zaujímavé témy, budujeme si vzťah s Bohom a so spolužiakmi a aj vedúcimi.  Nebudem prezrádzať, čo sme zatiaľ robili a preberali, aby si bol aj ty plný očakávaní rovnako ako ja. Rozhodne sa však nebudeš nudiť.

V čom má posúva ďalej?
Každý víkend posúva moje srdce o míle vpred. Viac spoznávam Boha, Jeho lásku, spontánnosť a taktiež má učí vnímať svet Božími očami. Učí ma komunikovať, prinášať svetlo do každej špáročky, budovať lepší vzťah s Bohom, so spoločenstvom, s rodinou.

Čo môžem robiť po absolvovaní Godzone school?
Môžem robiť lídra spoločenstva, ale taktiež slúži táto škola aj na duchovný rast a formáciu, ktora je veľmi dôležitá v dospievaní na zrelého kresťana.

   Spoznal som tu veľmi veľa úžasných a požehnaných ľudí, s ktorými sme zažili zatiaľ veľmi dobrý čas. Naše cesty rôznym a výnimočným spôsobom poprepletal. Vymýšľame spolu rôzne bláznovstvá (na school alebo niekde inde) a neskôr sa snažíme každý vo svojom meste, v práci či v škole, šíriť Božie kráľovstvo.

   Prvý víkend nám hovorili, že táto škola nemá byť pre nás spoločenstvom, s čím sa zrejme nikdy nevyrovnám, a keď mám pravdu povedať, bojím sa, že po skončení školy sa s viacerými už neuvidím. Pre ďalšie stretnutia sú výborné ďalšie akcie, ktoré organizuje projekt Godzone, a ktorých sa môže zúčastniť hocikto (Godzone tour, Godzone konferencia, taktiež pre absolventov school stretnutie Firestarter, ...)

   Som nesmierne vďačný Bohu, že môžem byť súčasťou Jeho plánu na Slovensku. Pozývam ťa, aby si sa pridal k nám a prinášal Jeho kráľovstvo na Zem. Príjmeš žiadosť o pridanie sa k nám?

   Viac o Godzone school si môžeš prečítať tu, kde nájdeš aj prihlášku alebo si môžeš pozrieť krátke promo video nižšie.  

   Na stránke Godzone school nájdeš prihlášku a odporúčanie (to ti musí vypísať tvoj kňaz). Oba papiere treba vypísať a poslať najneskôr do 30. júla na adresu Godzonu.




Máš sa na čo tešiť :)