Ak si si pozrel video, tak zrejme už vieš, o čom budem písať.
Chcel by som ti pripomenúť, že i tento rok sa v mesiaci november v rámci Týždňa Cirkvi pre mládež, bude konať Godzone tour, kde nejde len o nejaký koncert, to veru nie. Je to evanjelizačné turné, ktoré Godzone organizuje už ôsmy rok. Počas troch hodín sa budeme spolu modliť a chváliť Boha, na pódiu budú rôzne scénky, zaujímavé slovo a spoznáš veľmi veľa ľudí. Minulý rok sa túr konalo po prvýkrát v Česku - v Brne, no tento rok bude túr končiť v Prahe.
Je ešte niečo, čo som nespomenul? Pozri sa na web: tour.godzone.sk.

Godzone tour 2016  - NOVÝ LEVEL:
14.11.  Poprad
15.11. Košice
16.11. Žilina
17.11. Banská Bystrica
18.11. Bratislava
19.11. Praha

Chcem sa ťa spýtať, čo budeš robiť ty? Ja a ďalších 19 000 ľudí ideme na túr.

A ak aj váhaš kvôli ceste alebo peniazom, i o to je postarané: vstup je pre každého zadarmo, vlaky sú pre študentov zadarmo a ak by si aj nemal možnosť ísť vlakom, tak môžeš pozrieť na oficiálnej stránke Godzone tour, kde sa môžeš prihlásiť do jedného z viacerých autobusov, ktoré bude zvážať ľudí na túr.
Ak by si mal možnosť a chuť prispieť na Godzone tour, môžeš si o tom tiež prečítať: tour.godzone.sk.

PS1: Nezabudni pozývať ľudí z tvojho okolia, sledovať YouTube a Facebook. 

PS2: Ak by si sa chcel dozvedieť o tom, ako som sa ja dostal prvýkrát na Godzone tour, tak klikni sem. :)