Ani som sa nestihol spamätať, a už je tu mesiac máj.
O dva mesiace budú prázdniny. To znamená, že nemám veľa času na opravu známok v škole, čo nie je dobré, ale nejako to s Bohom zvládneme.

Cez víkend sme mali v našej kaplnke slávnosť - hodky. Našťastie bolo pekné počasia, t.j. bez dažďa. Pršať začalo včera, potom nič, dnes zase pršalo, čo ma moc neteší, no musím sa s tým zmieriť. Všímam si aj takú zmenu nálady kvôli počasiu a nie len na mne, ale aj na druhých ľuďoch. Myslel som si, že keď už je tá jar aj počasie bude už pomaly letné a nič - stále prechodné a bláznivé.


Som si musel odfotiť mráčiky :)

Teraz má čaká znovu uponáhľané obdobie: škola, nejaké peniažky si taktiež potrebujem zarobiť v Tescu, ďalej plánujeme už nejaké akcie, ako napríklad MDD, Vypni telku zapni seba, na čo sa nesmierne teším.
Verím, že tieto posledné mesiace v tomto školskom roku ma bude Pán požehnávať a bude ma učiť novým veciam.
Tak aj Vás povzbudzujem nosiť si Pána všade, kam idete: do práce, do školy, do obchodu,....

                                                                                                             Požehnaný čas prajem