Neviem, ako to napísať, ale chcel by som ti povedať, ako som bol včera usvedčený.
Sú na svete tzv. hviezdy, celebrity, ktoré až žiaria slávou a popularitou. Ja osobne nepovažujem takýchto ľudí za nejakých úžasných, pretože v Jeho očiach sme si všetci rovní.


Ja nepreferujem bulváre, no i tak ma  médiá dosť ovplyvnili v posudzovaní
Neraz pohŕdam týmito ľuďmi, možno je to závisť alebo neprajnosť. Okolo nich sa však točia peniaze, ľudia sa im doslova vrhajú pod nohy a šalejú za nimi. 

K veci, včera som na facebooku našiel jedno video, ktoré ma dostalo do šoku. Každý pozná popovú hviezdu a herečku Selenu Gomez, ktorá sa preslávila napríklad seriálom Kúzelníci z Waverly. Selena Gomez, ktorú som ja odsúdil za jej kariéru začala spolupracovať s Hillsong. Na jej tour Revival zaspievala časť piesne od Hillsong - Transfiguration, čo znamená premena, kde sa spieva:

Jedinú pieseň čo moja duša našla spievať
je haleluja, haleluja, haleluja môj Pán.

Na internete sa tiež objavili aj nejaké videá, kde spieva Oceans, Nobody, alebo vedie chvály s Hillsong Young & Free. 


Kvalita videa nie je nejak extra, ale veľmi ma to usvedčilo.

 
 
Medzi hviezdy, ktoré sa hlásia k Ježišovi patrí aj spevák Justin Bieber. Do jeho piesní pridáva posolstvo Ježiša Krista a taktiež sa k nemu verejne prihlásil na svojom koncerte. 
Svedectvo Justina tu.

Teraz si budem protirečiť, ale mali by sme si brať príklad z týchto dvoch veriacich. Chcel by som nás všetkých povzbudiť, aby sme aj my verejne hovorili Ježišovi. Nehanbime sa za Neho, pretože my sme na strane víťaza.  

Oficiálna pieseň Transfiguration: