Som si nevedel odpustiť napísať, ako som veľmi rád, že chodím na Godzone školu, odkiaľ poznám veľmi veľa ľudí. Sú to ľudia, ktorí milujú Boha, veria mu a Jeho lásku šíria široko ďaleko. Všetci z godzone school ťaháme za jeden koniec. Sú to skvelí ľudia :)
Jedným z nich, vlastne jednou z nich je Ľubka. :)
Ľubka je super dievča, úžasná božia dcérka, pomocníčka, študentka Godzone school. (Ľubka má dnes narodeniny - dúfam, že ma nezabije za toto 😂😂 )

Ľubka miluje Ocka, ona vie, že milovať sa oplatí. 
Ľubka je múdra - buď ako Ľubka :)

A teraz to príde:
Dlho som premýšľal, či si kúpim alebo ako si zoženiem knihu od Clivsa Staplesa Lewisa - Rady skúseného diabla a práve vďaka Ľubke patrí táto kniha do mojej knižnice. Poslala mi túto knihu, z čoho som úplne namäkko. Meno autora sa spája so sériou fantastický románov Narnia.
Keď som otváral balíček bol som nesmierne zvedavý, čo môže obsahovať a potom táto kniha na mňa vykukla: huba dokorán, oči vytreštené - ešte stále mi nedoplo, že je tá kniha moja. :D

Ďakujem Ti, Ľubka.


Krásny výhľad počas vikendovky Godzone school.




Článok o Godzone school si môžete prečítať kliknutím sem. Nájdete tam aj promo videá o tejto škole. A upozorňujem - prihlasovanie len do 30. júla.