Už je to vyše mesiaca, čo som na svoj blog nič nenapísal. Odvtedy sa toho dosť udialo.
Len niekoľko dní po tom, ako som vydal svoj posledný článok, som mal stužkovú. Konečne som dostal zelenú stužku a uvedomil som si, že tento rok budem maturovať. Stužková bola v celku fajn. Učitelia sa bavili, rodičia plakali a my... no my sme sa nadreli 😂. Venovali sme tomu len taký čas, aký sme mohli - nie je jednoduché mať stužkovú v októbri.



Fotografia s pani profesorkou Lietavcovou (by Tomáš Dananai)
Ten čas ide naozaj rýchlo. Veľa vecí si ani nestíham uvedomiť, o tri týždne mi napríklad končí aj kurz kreslenia na fakulte architektúry v Bratislave. Alebo napríklad autoškola: blížia sa mi posledné jazdy a štýl teda i skúšky.

Zostáva  mi necelý týždeň, aby som odoslal prihlášky na vysoké školy. Je to trochu dosť na poslednú chvíľu, ale nestíham. Nestihal som sa dokonca venovať ani blogu, dokonca som do piatku nemal ani fotografie na oznamká (zatiaľ som teda nikomu žiadne nedal).

Oznamková. By Kristína Pastorková

V piatok som bol na Godzone tour v Bratislave. Bolo veľmi dobre. Stretol som tam veľa priateľov, program sa mi páčil a čas s Ním bol super. Ak si nebol, tak môžeš ľutovať. ;) Godzone tour sa konalo od 14.11. do 19.11. v piatich slovenských mestách a historicky prvýkrát v Prahe. Celkovo sa tour zúčastnilo viac ako 21 tisíc ľudí, čo je úžasné!




Len som ťa chcel poinformovať, že žijem, že sa neprestávam venovať svojmu blogu, iba trochu nestíham. Mám teraz toho trochu ešte dosť, inak by som sem napísal toho ešte veľmi veľa.