Chcel by som sa pochváliť, ale nie, žartujem. Chcel by som povedať len to, aký je Boh super spontánny.
Niektorí možno viete, že nejak raz mesačne bývajú Zlomení na Sliači.
Keďže máme vlaky zadarmo a taktiež i tie prázdniny, s kamošom sme sa tam rozhodli ísť. Nemali sme ani veľa času na premýšľanie, pretože sme mali odchod na vlak pár minút po omši, čiže rýchlo rezervovať lístky, omša, obed, cesta do Galanty a už sme stáli na peróne. Nastupujeme do vagóna a tak prorocky sme sa vybrali jedným smerom a koho že tam nestretneme? Baby z našej Godzone school. Tak sme mali super cestu s nimi.
Na Sliači sme mali ešte čas, tak sme si išli sadnúť do Dolinky. (Keď si už na Sliači, tak určite sa tam zastav.)



Btw. odporúčam Ti navštíviť túto nadprirodzenú kaviareň, tá atmosféra, ponuka, sympatický personál a všade naokolo kamaráti z celého Slovenska.

Dal som si pizzu, tortu, kofolu a cítil som sa tak super, lepšie než doma (hádam sa nikto neurazí 😂 )


O 18:00 začali hneď vedľa Dolinky v kine Hron Zlomení. Ak sa nemýlim, tak to bolo 40-krát už, takže to bolo také výročné. Bolo super, i keď som musel odísť po hodine a pól zo Zlomených, lebo nám išiel už vlak.
A na stanici koho že to nestretneme? Ďalšou spolužiačku z Godzone school. Cesta domov prešla rýchlo a po požehnanom dni som si mohol ľahnúť konečne do postele.

Takže Boh pre nás pripravil naozaj super výlet. Takéto spontánne výlety milujem a On mi ich chystá neustále, čo je tak úžasné 😃.

A ak môžem, chcel by som Ti dať radu: Keď sa Ho pýtaš, čo dnes budete robiť, nezabudni Ho i počúvať. 😉

Pozývam Ťa na Sliač, na ďalších Zlomených v septembri a taktiež i do Dolinky, ale upozorňujem Ťa, že ja neplatím 😉.