Dnes začali pre mňa prázdniny. Musel som si ešte vybaviť posledné skúšania a teraz mám už konečne pokoj. Hoci nemám známky, ktoré by mi vyhovovali, som nesmierne rád, že tento školský rok sa už končí. Aj keď budúci rok už budem maturovať, čoho sa bojím. Potom sa mi otvorí nová kapitola života - vysoká škola.

Takýchto a mnoho ďalších takýchto fotografií mám plný mobil, čo sa v lete dúfam už nestane.

Som si dnes kúpil dve veľké docela mladé knihy (každá len 1.99€, nedokázal som odolať) a teším sa na ne. Už si ani nepamätám, kedy som naposledy prečítal celú knihu. 



Počasie bude toto leto dúfam vyhovovať každému, teplo, slnko, sem-tam nejaká búrka. Teším sa, keď budem môcť ráno pokojne vstať, pripraviť si v pokoji raňajky a pomaly ich zjesť (najlepšie pri telke alebo vonku na deke).

Toto leto bude asi jedno z tých, kedy si ani nevydýchnem. Čaká ma veľmi veľa prekvapení (neviem, či som to nazval správne, keďže nie len pozitývnych).
Môžem sem tak v niekoľkých bodoch spomenúť, čo plánujem (možno to niekoho zaujme):
- Joycamp ( nášho spoločenstva)
- rodinná oslava 40. (nemôžem ísť na vikendovku so skupinkou na gdzn school)
- Godzone school
- Vodičský preukaz
- Campfest
- moja 18.
- Vypni telku zapni seba!
Popri tomto všetkom ešte plánujem chodiť na brigádu, z ktorej má dúfam neprepustia, a rôzne iné neplánované akcie, ako sú výlety s kamarátmi, pomáhanie v záhrade, na čo som posledné dva roky nemal popri škole čas, učenie sa na maturitu a prijímacie skúšky, a taktiež písanie blogov :) .

Múzeum Slovenskej dediny (Martin, máj 2016)

Ak by ste aj vy mali nejaké dobré nápady na leto, nejak é dobré inšpirácie, zážitky, o ktorých ste napísali na vašom blogu, pošlite mi link - rád si prečítam :)
Cez prázdniny by som mal mať viac času, takže by mohli vychádzať moje blogy častejšie, ak to vlastne niekoho zaujíma a bude o čom písať :D .


Predbežné Vám prajem pekné leto. :)