Hoci vianočné obdobie je už dávno za nami a taktiež i prvý mesiac v roku sa chýli ku koncu, až teraz píšem prvý blog v tomto roku. V poslednom období toho bolo trochu dosť a zrejme toho dosť ešte len bude. Aspoň niekoľkými slovami by som chcel vyjadriť to, čo by som v aspoň v tomto roku chcel dosiahnuť. Nie, že by to malo byť nejaké ročné predsavzatie, ale chcel by som zhrnúť to, čo plánujem. Asi to bude dosť chaoticky napísané, tak hádam pochopíte, o čo sa snažím.

Štedrá večera

Zrejme zanedbávam prípravu na maturity, vlastne určite, s tým by som mal niečo robiť. Predsa chcem zmaturovať. (Keď už spomínam školu, v januári som tiež absolvoval talentové skúšky na architektúru v Bratislave a aj v Brne. Výsledky ešte neviem, ale bolo to veru zaujímavé.)

V apríli neviem, čo skôr, nie len, že bude v Banskej Bystrici Godzone konferencia (hádam som sa teraz nesekol), tak sa mi i narodí sestraaaaaaaaa. Je to riadne cool, 4 chalani a malá slečinka. Hádam bude mať už od narodenia pochopenie pre mužov. Hoci ešte nie som v pozícii otca, sám neviem vybrať meno pre dievča.


Silvestrovský večierok

Hoci je leto ešte ďaleko a čaká ma maturita, plánujem už niečo na prázdniny. To asi však nebudem verejne vyhlasovať, aby som sa nemusel cítiť trápne, ak by to nevyšlo, tak ale môžeme sa modliť o to, aby to bolo fajn. Potreboval by som si však zarobiť nejaké peniaze na techniku, školu, cestovanie a ďalšie spontánne blbosti. (Ak by ste mali v ponuke nejakú fajn brigádu, tak by ste mi mohli napísať.)

Taktiež plánujem nejaké veci, ako posunúť tento blog vpred, hľadám nové nápady, témy, veci, ktoré by zaujímali vás a taktiež i mňa. Chcel by som vycestovať niekam (predsa pre ten účel som si aj chcel založiť tento blog, aby som mohol písať články o cestovaní).


Posilvestrovská víkendovka spoločenstva Joy

Ľudia, ste vážne super. Aj vďaka vám si môžeme plniť sny a robiť niečo, čím môžem šíriť božiu lásku medzi nami, ale o tom by som chcel napísať niekedy inokedy. :)

Dnes som sa bál trochu zlyhania, na francúzštine sme mali hovoriť o hodnotách, ktoré preferujeme, nevedel som, čo povedať, no odvážil som sa ako prvú prioritu spomenúť Boha. Bol ta taký zvláštny pocit, keď sa na mňa všetci pozreli a ktovie, čo si pomysleli (vlastne je mi to i jedno), som rád, že mi ON sám dodal odvahu, aby som ho vyznal, ako sa spieva i v novej piesni od Heartbeatu - Tu ma máš pošli mňa: "... keď Ťa vyznám, vždy sa priznáš!" Stále mi znie v hlave, v srdci, v lakti, v prste, jednoducho všade táto pieseň.

Teraz mi volala kámoška zo spolča (áno, ty, Danka) a spravila skúšku :) ešte raz gratulujem ☺.

Toto bude na dnes asi všetko, ďakujem, že čítate moje blogy, podporujete moju činnosť, ťaháte a motivujete ma pokračovať.

Ak sme tu takí, čo sme slabo vstúpili s Bojom  do tohto roku, pozvime ho stráviť ho s nami: Pane Ježišu, chcel by som Ťa poprosiť o to, aby si kráčal so mnou i v tomto roku, aby som nezabúdal v ťažkých chvíľach na Tvoju nekonečnú lásku, na bozk na čelo, ktorý od teba dostávam každý večer, aby som sa nebál hovoriť o Tvojej moci a aby sme spolu mohli prinášať Tvoje KRÁĽOVSTVO na zem. Amen 

Posledná Godzone school 5 😭


Fotky sú z môjho archívu :)