Ahojte, ako podaktorí už viete, pred nejakým časom som bol pozvaný do organizačného tímu pre Mládežnícky ples Trnavskej arcidiecézy. Hoci som bol iba raz a to prvýkrát minulý rok, nedokázal som odmietnuť toto pozvanie. Je mi veľkou cťou byť súčasťou takéhoto podujatia (nielen pre mladých).



Neviem prečo, ale nikdy som nemal v pláne ísť na ples, hoci ma kamaráti už niekoľko rokov volali. Minulý rok sa mi však naskytla možnosť ísť na tento ples ako doprovod pre kamarátku. Nerozmýšľal som dlho a súhlasil som. Prišiel ten večer, 16. január. Kto ma pozná, tak logicky si vie odvodiť, že ma museli čakať pred domom. Pred oficiálnym začiatkom sa konala tradične sv. omša v miestnom kostole. Keď sme vstúpili do kultúrneho domu v Červeníku, bol som milo prekvapený, moje pochybnosti boli zničené pozitívnym dojmom: kultúrny dom bol pekne vyzdobený, všade boli krásne oblečení ľudia a popod nosom sa  mi motkala chutná vôňka mäska. Nakoľko je nás zo Šúroviec vždy veľa, obsadili sme takmer dva dlhé stoly. Program bol fajn, to isté i jedlo. A tombola? O tej radšej ani nepíšem - milión vecí tam bolo. Popri tom bola možnosť vyfotiť sa vo fotokútiku.

Prípravy na ples sú už v plnom prúde, predsa ples je už o chvíľu :)
Nechcem prezrádzať, aký bude program alebo jedlo, chcem, aby si bol prekvapený. Ale viem ti už teraz povedať, že bude dobre. Ak ešte nevieš, či budeš môcť ísť, tak nemaj strach, pretože predaj lístkov bude ukončený až deň pred plesom, avšak od 1. decembra do 15. januára budú za zvýhodnenú cenu.
Viac informácií o plese môžeš nájsť aj na našej FB stránke (Mládežnícky ples Trnavskej arcidiecézy) alebo tu na plagáte:


Začínať budeme slávnostnou sv. omšou o 18:00 hod
v miestnom farskom kostole.
Slávnostné otvorenie je o 19:30 hod


Vstupenky si môžete rezervovať na stránke http://mladez.abu.sk/ples/#rezervacia-vstupeniek