Médiá, môj 100% názor, kde je využitý len subjektívny názor autora na vec. Aspoň len v tomto krátkom článku by som sa chcel dotknúť aktuálnej situácie. Nakoľko moje skúsenosti s politikou sú dosť chabé a ktokoľvek z vás ich prevyšuje, nedá mi nepoukázať na faloš a súperenie v parlamente. Určite si to každý už všimol, čiže ani by som o tom nemusel písať, ale výnimky vždy potvrdzujú pravidlo.



Škandál v centre Čistý deň, predbiehanie sa a rôzne herecké výkony v parlamente, vedenie schôdze pani Nicholsonovou 5. deň po pôrode, obmedzenie slobôd v Košiciach alebo postupné padanie základných pilierov Smeru.
Síce je to všetko "pekné", ale akú úlohu v tomto chaose zahrávame my - občania? Okrem toho, že máme "právo" zúčastňovať sa obecného zastupiteľstva (napr. v Košiciach, kde sa chce niekto nabaliť na parkoviskách) alebo v neskoršom štádiu zapájať sa do protestov, musíme robiť to, čo si zmyslí väčšina a tomu, kto chce plávať proti prúdu a nebude držať krok, praskne schránka od výhražných listov a predvolaniek na súd. Nie, že by som teraz strašil, ale "nerozumiem", kde je chyba, veď Slovensko je demokratický štát, aspoň som sa to tak učil. Slovo obyčajného občana zrejme naozaj nemá žiadnu hodnotu.



Mali by sme sa preto všetci zaujímať o politickú situáciu a taktiež i celkovo o politiku - bez rozdielu na zamestnanie, vek, úroveň vzdelania. Totiž, nemalo by nám byť jedno, v akom štáte žijeme a kto za nás rozhoduje. Mali by sme si vstúpiť do svedomia a dávať si pozor na to, kto nás kde chce zaslepiť alebo oblbnúť nejakým ekonomickým balíčkom, gulášom alebo speváckym vystúpením.



Obrázky: pixabay.com