V dňoch od 4. - 7. augusta sa na ranči v Kráľovej Lehote konal kresťanský festival CampFest. Ľudia na tomto mieste, preplnenom viac ako 6600 účastníkmi, dobrovoľníkmi, účinkujúcimi, speakrami, kapelami, volali po Božom mene, chválili Pána a trávili čas v Božej prítomnosti alebo s priateľmi v pokoji pekného prostredia Nízkych Tatier.

Tohtoročnou témou CampFestu bolo PRÍĎ tvoje KRÁĽovstvo, čiže tomuto boli prispôsobované hlavné semináre. Mne osobne sa táto téma páčila, boli tam aj dobrý speakri, ktorí to podávali vážne a zároveň aj vtipne.

Počas celého CampFestu boli v programe chvály, semináre, koncerty, no taktiež čas na rozhovory alebo oddych s priateľmi v kaviarni alebo v CampFest HOME.
Stanovanie v stanovom mestečku a prebúdzanie sa v krásnom prostredí Nízkych Tatier, umývanie sa v ľadovej vode, premenlivé počasie alebo čakanie v rade na obed už tradične dotváralo tú "Campfesťácku atmosféru".

 
 © Barbora Girmanová CampFest

Rovnako, ako i na Godzone konferencii v Banskej Bystrici v apríli, tak i teraz som bol prvýkrát na CampFeste. Počul som už o tomto festivale skôr, ale neodvážil som sa sem ísť. Keďže som mal tento rok možnosť robiť dobrovoľníka s kamarátmi, tak som sa neregistroval ani ako oficiálny dobrovoľník CampFestu a ani ako účastník. Bol som dobrovoľník v super tíme pre organizáciu Athletes in Action, kde sme mali na starosť šport.

Keď mám pravdu povedať, posledné dni pred festivalom sa mi vôbec nechcelo ísť na CampFest: nechcel som zmoknúť, bál som sa o stravu a taktiež hygienu. (Nakoniec však všetko bolo v poriadku, len voda bola trochu dosť ľadová.)

Teraz by som chcel povedať niečo o priateľoch: stretol som tam veľmi veľa ľudí od nás z Godzone school, z Godzone konferencie a aj z iných akcií. Boli tam známi z Nitry,  Bratislavy, Banskej Bystrice, no i z východu. CampFest nás všetkých (naozaj všetkých 6600 ľudí) spojil do jednej mnohopočetnej rodiny. 

© Marek Turčok  CampFest
(keď som pozeral, ako toto fotili, až sa mi hlava zatočila, fotograf sa musel najprv vydriapať po konštrukcii až hore do "strechy" stanu)
 
CampFest začal vo štvrtok večer a končil v nedeľu o 1:00 chválami. Program bol rozdelený do rôznych stanov po celom areáli. Taktiež bolo postarané od najmenších až po staršiu generáciu. 

© Barbora Girmanová CampFest

V nedeľu som oslavoval svoje 18. narodeniny, čo som však nevedel - CampFest tiež. Celý čas si Pán použil na dobrú vec, dotýkal sa má a ja som cítil Jeho prítomnosť. Pochopil som, že ma učí nebáť sa, vzoprieť sa strachu a lži.

Na CampFeste sa mi veľmi páčilo, ani dážď nás nezastavil. Už teraz sa teším na CampFest 2017, ale najbližšie má však čaká maturitný ročník.
 
 © Barbora Girmanová CampFest

Ďakujem organizátorom, dobrovoľníkom, organizácií AiA, Spoločenstvo Joy, za krásne narodeniny a taktiež ďakujem za fotografie z CampFestu Barbore Girmanovej a Marekovi Turčokovi.