Čau, pridávam ďalší článok do série Godzone school  :)

Chcel by som sa pozdieľať, čo som zažil za posledný týždeň. Hoci som sľúbil, že budem vydávať články častejšie, nestíham.
Napríklad od nedele do piatka - oficiálne do dnes prebieha godzone school - týždňovka. Pred spoločným týždňom sme mali aj skupinkovú víkendovku, na ktorej som nanešťastie nemohol byť. Zatiaľ, čo moja skupinka trávila spoločný čas v Novej Bani, ja som bol na oslave a potom som stresoval kvôli ceste vlakom (mal som ísť sám do Svitu, všetko v pohode, len som myslel, že sa unudím k smrti). 
Vyrážal som v nedeľu na obed z Leopoldova. Cesta prebiehala vcelku rýchlo. Počúval som hudbu, čítal som knihu od Ľubky. Pozeral som, koľko staníc má ešte čaká. Na cestovnom lístku však nebola napísaná jedna stanica. Nemohol som si poriadne ako skontrolovať čas, lebo sme mali meškanie, preto sa stalo, že som vystúpil o stanicu skôr. Nakoľko viem, ako vyzerá stanica v Poprade a viem, že sa tam hýbu masy ľudí, rýchlo som si uvedomil, že tu niečo nehrá. Pozrel som sa na nápis stanice - ŠTRBA. Rýchlo som sa vrátil späť do vlaku.
V Poprade som stretol jednu skupinku z Godzone school a pridal som sa k nim. 
Vo Svite sme našli náš hotel (mimochodom tam varili dobre a mali sme aj dezert).
V priebehu celého týždňa sme mali úžasný program. V jeden deň sme dokonca mali turnaj vo vodnom futbale - prvýkrát som to hral a bolo to riadne super.
Tento týždeň nás aj dosť zblížil. 

Keďže sme boli pod Tatrami mali sme okolo seba nádherné prostredie. A neuveriteľne lacnú zmrzlinu (obrovský kopček - 0,30€). 😃




Posledné dva dni z týždňovky sme mali ísť do terénu (Prievidza alebo Sliač), no viacerým prekazila plány črevná chrípka, ktorá sa záhadne šírila najmä medzi mužským pohlavným. Neobišla ani mňa, preto teraz ležím v posteli a nie som spolu so všetkými na Sliači na celkovom zhodnotení týždňa.
Moje celkové hodnotenie týždňa: nadprirodzene úžasný. 

Ešte jedna informácia: na prihlásenie sa do nového ročníka máš už len 15 dní, preto neváhaj a navštív www.godzone.school.sk. (Ďalší ročník až v roku 2019!)


Ďalšie články zo série Godzone school: Godzone school 6 a Godzone school - PRIATELIA.